Stále hledáme způsob, jak dělat věci líp. Řetězec Action vzal Evropu útokem

Kelímky, svítilny, pastelky, osušky, svíčky – to všechno většinou maximálně za dvě eura, tedy padesát korun. Tak vypadá cenová politika původem nizozemského řetězce levného zboží Action. Zákazníci na ni slyší, firma už po Evropě provozuje na tři tisíce prodejen, loni otevírala v průměru téměř jednu novou denně.

Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/action-ceny-retezec-diskont-nizozemi-cesko.A250623_122757_ekoakcie_vebe#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=idnes&utm_content=main

Více od autora

Demokratická republika Kongo a Rwanda po desetiletích krveprolití uzavřely mírovou dohodu

5 kroků, které můžete podniknout, když vás Netflix zablokuje 


SOC

Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.
  • Žádné štítky