Škoda Elroq napříč Československem: při nabíjení ceny lítají, pozor na roaming

Škoda Elroq byla květnu druhým nejregistrovanějším elektromobilem v Evropě. Vypravili jsme se ní do slovenských Nízkých Tater – 642 kilometrů tam a 547 km zpět. Po cestě tam si ukážeme, jak využít evropskou nabíjecí síť Ionity, jak v cíli elegantně naplnit akumulátor během pobytu. A na zpáteční cestě prozkoumáme, jak nabíjet na lokálních nabíječkách s českým čipem.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/skoda-elroq-tatry-nabijeni.A250624_195719_software_nyv#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=idnes&utm_content=main

Více od autora

Zlatá hokejka: Nejlepším hráčem sezóny je David Pastrňák. Už poosmé

Intel zavírá automobilovou divizi


SOC

Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

CATL chce do Evropy přinést svoji technologii výměny a recyklace baterií

Čínská společnost CATL, která je největším světovým výrobcem baterií pro elektromobily, plánuje zavést v Evropě svoji technologii výměny a recyklace baterií. Chce tak přispět k celosvětové snaze o zajištění udržitelnějších dodavatelských řetězců pro výrobu elektromobilů, uvedl pro list Financial Times (FT) tajemník správní rady...
  • Žádné štítky